Website laten maken voor meer conversie
Wij maken websites met het oog op resultaat. Jouw onderneming meer online rendement bezorgen is ons ultieme doel. Met onze unieke data gedreven aanpak zorgen we voor een optimale klantreis die beter converteert.
Wij helpen je graag van start-to-finish met het bouwen van een website die optimaal presteert. Met onze jarenlange ervaring weten wij precies wat er nodig is om goede resultaten te boeken. Samen met jou gaan we zorgen voor een klantbeleving die bezoekers omzet tot waardevolle leads.
Een goed presterende website laten maken
Elke goed presterende website heeft een dito strategie. Bij de start van een project wordt deze gezamenlijk bepaalt. Dit geeft duidelijkheid en houvast gedurende de looptijd van het project.
De strategie omvat onder andere het in kaart brengen van één of meerdere klantreizen. Je wilt natuurlijk dat je klant zonder horten of stoten de service of oplossing vindt waar hij naar op zoek is. De klant zelf is net zo belangrijk. Wat beweegt hem en waarom heeft hij de service of oplossing nodig. Wanneer je hem voorziet in de juiste informatie zal hij eerder overgaan tot het invullen van een formulier of het aanvragen van een brochure.
Wat kost een website laten maken
Een veelgestelde vraag die wij krijgen: hoeveel gaat een nieuwe website kosten?
De kosten voor het ontwikkelen van een nieuwe website verschillen per project. De kosten hangen af van de verschillende functionaliteiten die in de website moeten worden uitgewerkt. Denk hierbij aan multi-language, verschillende lay-outs, koppelingen met andere software, uitgebreide zoekfilters etc.
Op basis van onder andere de bovengenoemde factoren maken wij een kostenindicatie. Hiermee weet je direct welke investering nodig is voor jouw nieuwe website.
Je kunt altijd vrijblijvend contact opnemen voor meer informatie of sparsessie.
Onze aanpak
Om goed van start te gaan plannen we eerst een oriënterend gesprek in. Tijdens dit gesprek brengen we jouw globale wensen in kaart. We geven je advies en voorbeelden over hoe wij dit gaan aanpakken. Na dit gesprek brengen wij een gepaste aanbieding uit die we graag modeling verder toelichten wanneer er vragen zijn.
Het is enorm belangrijk om vanaf het begin een goede strategie te bepalen. We plannen een kick-off meeting in. Tijdens deze meeting brengen we je doelstellingen in kaart en stellen diverse customer journies op die we afstemmen met persona’s. Met deze strategie kun je verderop in het proces bepalen of je met de juiste dingen bezig bent en op de goede weg zit of eventueel moet bijsturen.
Wij werken altijd eerst een concept uit. Dit is een samenhang van schetsen die de werking van een product demonstreert. Zo kunnen er belangrijke besluiten in de werking van het product flexibel worden genomen. Dit maakt het bijsturen van structurele en functionele zaken eenvoudig.
Wanneer het concept staat gaan we aan de slag met de vormgeving van het product. Verschillende schermen die uitgewerkt zijn tijdens het concept worden grafisch vormgegeven. Middels een in-browser demonstratie kan de vormgeving worden ervaren als een werkend product. Hierdoor kunnen er nog functionele beslissingen worden gemaakt.
Nadat het functionele gedeelte gereed is kan er gestart worden met de ontwikkeling. Wij maken gebruik van ‘agile’ softwareontwikkeling en voeren dit ‘test driven’ uit. Dit betekent dat technische eisen in kaart worden gebracht en worden verwerkt in user-stories. Voor deze user-stories worden verschillende test-cases uitgewerkt om te gebruiken tijdens de ontwikkeling. In sprints van twee weken worden de user-stories ingepland. Vaak ontstaan er nieuwe ideeën door voortschrijdend inzicht tijdens de ontwikkeling. Deze kunnen eenvoudig worden meegenomen doordat we ze in een volgende sprint kunnen inplannen.
Zodra de ontwikkeling gereed is en de techniek staat, dan is het tijd om het product te gaan voorzien van content. Er wordt nagedacht over de structuur en deze kan direct worden toegepast. Pagina’s worden aangemaakt en voorzien van teksten en afbeeldingen.
Nadat het product helemaal is ingericht is hij gereed voor lancering. Het product wordt op een shared hosting omgeving of op een eigen VPS geplaatst. Zodra het product ‘live’ is, is het voor iedereen toegankelijk.
Het product staat live. Eindelijk. Maar nu begint het eigenlijk pas. Want het product moet gebruikt gaan worden. We gaan je op allerlei vlakken ondersteunen met online marketing. Op basis van een nulmeting, zoekwoordenonderzoek en/of een concurrentie-analyse wordt een online marketing strategie voor jouw product ontwikkeld.
Na de ‘go live’ nemen wij het product in onderhoud. Dit betekent dat wij technische updates uitvoeren wanneer dit nodig is. Ook voeren we onderhoud uit op de server waar het product op staat om zo optimaal te blijven presteren. Naast onderhoud bieden wij ook uitgebreide ondersteuning. Aanpassingen en vragen kunnen eenvoudig via ons ticket systeem of telefonische support bij ons worden achtergelaten.
Wat maakt ons uniek
Wat zeggen klanten over ons
SQUARE Concepts is een no-nonsens bedrijf. Vanaf de intake tot en met het live gaan kunnen we Tom en collega’s samenvatten in betrokken, flexibel en meedenkend. Het resultaat van onze nieuwe website mag er zijn!
SQUARE Concepts levert uitstekend werk! Er werken vriendelijke medewerkers die je met alles kunnen helpen. Daarnaast zijn ze makkelijk benaderbaar, meedenkend en leveren snelle service.
Cases
Interesse in een website laten maken?
Laat hier je bericht achter en wij gaan ermee aan de slag! Contact opnemen met ons is geheel vrijblijvend. Je krijgt een ontvangstbevestiging via een e-mail.